VDMA، انجمن صنعت پلاستیک ایالات متحده امریکا در مورد NPE صحبت می کنند”(OPC UA) کلید واژه مشترک” – خبرگزاری پپنا (پلیمر و بسته‌بندی)

VDMA، انجمن صنعت پلاستیک ایالات متحده امریکا در مورد NPE صحبت می کنند”(OPC UA) کلید واژه مشترک”

خبرگزاری پلیمر و بسته بندی – پپنا (www.ppna.ir):

در آستانه NPE 2024، انجمن‌ها نشان می‌دهند که نمایشگاه امسال از چهره‌های جدید و جوان زیادی استقبال می‌کند و چگونه OPC UA می‌تواند به آموزش نسل جدید کارگران پلاستیک کمک کند.

در آستانه NPE 2024، Thorsten Kuehmann، مدیر عامل پلاستیک و لاستیک در VDMA با گلن اندرسون، مدیر عامل انجمن صنعت پلاستیک مستقر در ایالات متحده (PLASTICS) صحبت کرد. آنها نشان می‌دهند که NPE امسال از چهره‌های جدید و جوان زیادی استقبال می‌کند و اینکه چگونه معماری یکپارچه ارتباطات پلتفرم باز (OPC UA) می‌تواند به آموزش نسل جدید کارگران پلاستیک کمک کند

امسال، NPE2024 برای اولین بار پس از یک وقفه شش ساله کووید، دوباره برگزار می شود. چه انتظاراتی از این رویداد دارید؟ اهمیت نمایشگاه تجاری برای صنعت پلاستیک آمریکا چیست؟

گلن اندرسون: شش سال از برگزاری NPE 2018 می گذرد، زیرا به دلیل کووید مجبور شدیم NPE2021 را لغو کنیم، بنابراین باید کارهایی را انجام دهیم. در این مدت طولانی، شرکت های صنعت پلاستیک به نوآوری خود ادامه داده اند. کاملاً ممکن است که بسیاری از آنها نه تنها یک نوآوری، بلکه چندین نوآوری را ارائه دهند. من از صحبت با اعضای خودمان و سایر غرفه داران می دانم که آنها به سختی منتظر ارائه فناوری های خود در NPE2024 هستند. ما بیش از 2100 غرفه‌دار را انتظار داریم که 700 شرکت از آنها برای اولین بار در نمایشگاه NPE شرکت خواهند کرد.

علاوه بر این، ما با ساختار تغییر یافته شرکت کنندگان سروکار داریم. بسیاری از شرکت کنندگان از NPE2018 دیگر شرکت نخواهند کرد. ما تخمین می زنیم که بیش از 50 درصد از شرکت کنندگان برای اولین بار در NPE شرکت خواهند کرد. و بنابراین باید محتوایی ارائه دهیم که مخاطبان جدیدتر و جوان‌تری را جذب کند.

گلن اندرسون چه چیزی را تغییر داده اید؟

اندرسون: مهمترین وظیفه برای پلاستیک و NPE2024 مطمئناً اطمینان از داشتن خریداران واجد شرایط است. به طوری که غرفه داران می توانند نه تنها فناوری های خود را ارائه دهند، بلکه در نهایت کالا و خدمات خود را نیز بفروشند. علاوه بر این، ما به طور فزاینده ای مخاطبان جوان تر را مورد خطاب قرار می دهیم و بنابراین محتوای جدیدی را به مفهوم خود اضافه کرده ایم. به عنوان مثال، برای اولین بار بیش از 100 رویداد آموزشی در طیف گسترده ای از موضوعات برگزار می شود. هدف ما این است که نسل بعدی کارگران صنعت پلاستیک را به سرعت جلو ببریم.

PLASTICS و VDMA Plastics and Rubber Machinery در این نمایشگاه یک ماموریت مشترک دارند: برجسته کردن مزایای OPC UA  

برای پردازشگرهای پلاستیک. OPC UA دقیقا چیست و چرا ترویج آن بسیار مهم است؟

Thorsten Kuehmann   –  OPC UA فناوری است که ارتباط ماشین به ماشین و تبادل داده را امکان پذیر می کند. این زبانی است که در واقع بین ماشین ها صحبت می شود. بنیاد OPC دستور زبان این زبان را ارائه می دهد، در حالی که ما، جامعه ماشین سازان، کلمات را تعریف می کنیم. هر دو گرامر و کلمات باید با هم ترکیب شوند تا این ارتباط بین ماشین ها کار کند. این ارتباط ماشین به ماشین کاملاً مستقل از سازنده است.

فرقی نمی کند چه کسی هستند و از کجا آمده اند. ارتباطات در ایالات متحده آمریکا، در هند، در اروپا، در چین، به سادگی در همه جا کار می کند. این رسالت ماست. همه باید روی یک سیستم توافق کنند. به عنوان تولید کنندگان ماشین، ما این کار را برای مشتریان خود انجام می دهیم. آنها دیگر نباید نگران این باشند که آیا می توانند ماشین ها را به یکدیگر متصل کنند یا چگونه باید این کار را انجام دهند. این به سادگی باید برای آنها کار کند.

چرا برای PLASTICS و ماشین آلات پلاستیک و لاستیک VDMA مهم است که روی دستورالعمل های فنی با هم کار کنند؟

اندرسون: فکر می‌کنم مهم‌ترین دلیل این است که PLASTICS و VDMA بسیاری از اعضای یکسانی دارند. و همه آنها به بازار جهانی خدمت می کنند. بسیاری از مشتریان مستقر در ایالات متحده در سرتاسر جهان کارخانه دارند. آنها قطعاً تحت تأثیر آنچه ما در تلاش هستیم انجام دهیم: آسان‌تر کردن پردازشگر برای دریافت داده‌های معنادار

. مهم است که ما با هم کار کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که دستورالعمل‌های فنی بین‌المللی که توسعه می‌دهیم پذیرفته شده و در سراسر جهان اعمال می‌شوند.” OPC UA باید به زبان جهانی تولید تبدیل شود

. آیا NPE نفوذی فراتر از بازار آمریکا دارد؟

اندرسون: مطمئناً همینطور است. با گذشت زمان، NPE به یک پلت فرم بین المللی بزرگ تبدیل شده است. جابجایی نمایشگاه تجاری به اورلاندو در فلوریدا نیز به این واقعیت کمک می کند که بسیاری از آمریکایی های لاتین از نمایشگاه تجاری بازدید کنند. ما منتظر بازدیدکنندگان از 110 کشور هستیم. و ما تخمین می زنیم که حدود 30 درصد از کل بازدیدکنندگان از خارج از ایالات متحده خواهند آمد

. Kuehmann:

 افزایش اهمیت NPE برای ما بسیار مفید است. دقیقاً مکان مناسبی برای ارائه و عمومی کردن OPC UA به یک جامعه بزرگ است. ما نمایندگانی از سراسر جهان در آنجا داریم. اگر چنین مخاطب بین المللی را در یک مکان دارید، می توانید به موضوعات بین المللی خیلی بهتر بپردازید. می توانید آن را اینگونه خلاصه کنید: زبان تولید بین المللی با جامعه بین المللی در یک نمایشگاه تجاری بزرگ مانند NPE ملاقات می کند. ماموریت شما برجسته کردن مزایای OPC UA برای کاربران، شرکت‌های پردازش پلاستیک است.

می توانید چند مثال عملی بزنید؟

 Kuehmann: یک شرکت تولیدی که دارای چندین ماشین قالب گیری تزریقی از تولیدکنندگان مختلف است، می تواند آنها را به طور یکنواخت از طریق یک سیستم کنترل با رابط OPC UA به هم متصل کرد تا کار کنند. این باعث می شود فرآیند تولید کارآمدتر شود و اتصال ماشین های جدید به تلاش کمتری برای پیاده سازی نیاز داشته باشد. به عنوان یک صنعت، ما در سراسر جهان با تغییرات اساسی روبرو هستیم که باید با آن دست و پنجه نرم کنیم. مصرف انرژی و همچنین انتشار CO2 باید کاهش یابد. ما باید از مواد به طور کارآمد و کم استفاده کنیم و به تولید مقرون به صرفه نیاز داریم. همه اینها نیاز به کنترل سیستم بسیار دقیق دارد. اولین گام برای این امر همیشه ارتباط خوب هماهنگ در سیستم و مدیریت داده های کنترلی است. OPC UA اساس همه اینها را فراهم می کند. OPC UA همچنین در برخورد با سوال مهمی که گلن در ابتدا مطرح کرد کمک می کند: کمبود کارگران ماهر. در سراسر جهان کمبود جوانان واجد شرایط وجود دارد. اما اگر ماشین‌های با دقت بالا و فناوری‌های پیشرفته را تامین می‌کنید و کمبود افرادی وجود دارند که می‌توانند این سیستم‌ها را کنترل کنند، برای ساده‌سازی سیستم و کارکرد آن به دیجیتالی‌سازی نیاز دارید. OPC UA این امکان را فراهم می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *