Sepro اکثریت سهام Garbe Automatisme را خرید – خبرگزاری پپنا (پلیمر و بسته‌بندی)

Sepro اکثریت سهام Garbe Automatisme را خرید

خبرگزاری صنایع پلیمر و بسته بندی – پپنا (www.ppna.ir):

با به دست آوردن اکثریت سهام در Garbe Automatisme، Sepro Group در حال تثبیت موقعیت خود به عنوان یک تامین کننده جهانی راه حل های اتوماسیون برای قالب های تزریق پلاستیک است.

خرید Garbe ، ظرفیت اتوماسیون در فرانسه را دو برابر می کند و ظرفیت جهانی Sepro را 20 درصد افزایش می دهد. مجتمع مهندسی Garbe Automatisme در ایزرنور در نزدیکی Oyonnax در شرق فرانسه، سیستم‌های اتوماسیون چند مرحله‌ای برای قالب‌های تزریقی که به صنایع خودروسازی، پزشکی، بسته‌بندی، لوازم خانگی و سایر صنایع خدمات می‌دهد

آنها با موفقیت ربات‌های 3، 5 و 6 محوری را در سلول‌های تولیدی ادغام کرده‌اند که نه تنها به حذف قطعات، بلکه به عملیات‌های قبل از قالب و پس از قالب‌گیری مانند بارگذاری، مونتاژ اجزا، علامت‌گذاری، بازرسی، انتقال، پالت‌سازی و غیره نیاز دارند.

اریک رادات، رئیس Sepro Group گفت: “این خرید به گروه ما انرژی می دهد. “این تعهد ما را برای حمایت از مشتریان خود با راه حل های اتوماسیون هوشمند و بسیار کارآمد تایید می کند.” چارلز دی فورج، مدیرعامل Sepro Group توضیح داد: «مشتریان ما بیش از هر زمان دیگری به سرعت بخشیدن به تحول و خودکارسازی خطوط تولید خود برای افزایش بهره‌وری نیاز دارند، و ما شاهد افزایش مداوم تقاضا برای برنامه‌های اتوماسیون پیچیده‌تر هستیم». «دومینیک گارب و تیم‌های Garbe Automatisme جاه‌طلبی ما برای دسترسی بیشتر به اتوماسیون برای مشتریان در سراسر جهان را به اشتراک می‌گذارند.

» دومینیک گاربه، موسس Garbe Automatisme، اظهار داشت: با توجه به رشد مداوم Garbe Automatisme و نیاز به گسترش ظرفیت تولید، ضروری است که از این فرصت استفاده کنیم و ربات‌های بیشتر، برای ما بدیهی به نظر می‌رسید که Sepro Group می‌تواند شریکی ایده‌آل برای ارائه دسترسی جهانی و افزایش تجربه ۲۵ ساله ما در اتوماسیون باشد. که همیشه به دنبال بهترین هستند.”

دومینیک گاربه، که Garbe را در سال 1997 تأسیس کرد، به رهبری شرکت ادامه خواهد داد، که درجات بالایی از خودمختاری را در گروه Sepro حفظ خواهد کرد. برتراند هومل ون در لی، مدیر عامل Sepro Group در اروپا، تأکید می کند: «به علاوه، فناوری های پیشرفته Garbe Automatisme در زمینه کلیدی گیره های فنی و ابزارآلات ، مکمل های عالی برای مهارت های ما در اتوماسیون هستند.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *