کرونز 170 میلیون یورو نستال را از کراس مافای خرید – خبرگزاری پپنا (پلیمر و بسته‌بندی)

کرونز 170 میلیون یورو نستال را از کراس مافای خرید

خبرگزاری صنایع پلیمر و بسته بندی – پپنا (www.ppna.ir):

نتستال ماشین تزریق پلاستیک می‌سازد، درپوش و پریفرم‌های PET را برای بازارهای بسته‌بندی نوشیدنی، پزشکی و بسته‌بندی دیواره نازک تولید می‌کنند. تولید کننده ماشین آلات بسته بندی و بطری آلمانی Krones تامین کننده پرس تزریق سوئیسی Netstal Machinen را از KraussMaffei به مبلغ 170 میلیون یورو (183 میلیون دلار) خریداری می کند.

نتستال مستقر در سوئیس Naefels یک تامین کننده پیشرو در ماشین های قالب گیری تزریقی است و در گذشته شریک استراتژیک Krones بوده است. مقامات کرونز در بیانیه خبری 29 ژانویه گفتند که امضای نهایی معامله برای اوایل فوریه برنامه ریزی شده است. نتستال با بیش از 500 کارمند، درآمدی بیش از 200 میلیون یورو (216 میلیون دلار آمریکا) در سال مالی 2023 داشت.

کرونز گفت که این خرید از چندین جهت سودمند است، زیرا PET و کسب و کارهای سقفی نتستال مکمل سبد محصولات Krones برای بازار نوشیدنی هستند. فناوری‌های Krones راه‌حل‌های حلقه بسته را برای کاربردهایی از جمله قالب‌گیری تزریقی، تولید ظروف PET، پر کردن/بسته‌بندی و بازیافت ارائه می‌کنند.

در این انتشار آمده است که بخش‌های بسته‌بندی پزشکی و دیوار نازک Netstal از استراتژی Krones برای تنوع بخشیدن به بازار پزشکی/داروسازی و همچنین در برنامه‌های غذایی و خانگی و مراقبت شخصی پشتیبانی می‌کند. از مقیاس بین المللی کرونز سود خواهد برد. KrausMaffei از سال 1992 مالک اکثریت نتستال بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *