چاینا پلاس 2024 در ارتفاعات جدید – خبرگزاری پپنا (پلیمر و بسته‌بندی)

چاینا پلاس 2024 در ارتفاعات جدید

چاینا پلاس 2024 در ارتفاعات جدید

خبرگزاری پلیمر و بسته بندی – پپنا (www.ppna.ir):

نیروهای مولد جدید” برای رساندن صنایع پلاستیک و لاستیک به ارتفاعات جدید چیناپلاس – آماده حضور در جشن آغازین نمایشگاه پلاستیک شانگهای پس از 6 سال غیبت.

 CHINAPLAS، پیشروترین نمایشگاه تجاری پلاستیک و لاستیک جهان، آماده است تا در تاریخ 23 تا 26 آوریل 2024، در مرکز نمایشگاه و همایش ملی (NECC)، هونگچیائو، یک بازگشت قدرتمند به شانگهای داشته باشد.  

به همین مناسبت 28 مارس در شانگهای مراسم ویژه ای برگزار شد. بیش از 160 نماینده صنعت به صورت حضوری در این رویداد شرکت کردند و بیش از 10000 بازیگر صنعت به صورت آنلاین شرکت کردند تا شاهد لحظه هیجان انگیز باشند.  بادهای شدید به سوی آینده ای روشن تر با هم.

خوشحالیم که رکوردشکنی مقیاس نمایش امسال را اعلام کنیم. تعداد غرفه داران به بالاترین حد خود یعنی 4420 مشارکت کننده رسیده است که نسبت به نسخه 2018 در شانگهای 12 درصد افزایش یافته است، در حالی که مساحت کل نمایشگاه به 380000 متر مربع می رسد.

در پاسخ به تقاضای شدید برای نوآوری های تکنولوژیکی، کاهش هزینه و افزایش بهره وری، و صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش کربن در صنعت، نمایشگاه، “اقتصاد دایره ای”، “مواد نوآورانه”، “دیجیتالی شدن” و “فناوری های پیشرفته از چین” را برجسته می کند. خانم آدا لئونگ، مدیر کل شرکت خدمات نمایشگاهی Adsale، گفت: “با به نمایش گذاشتن دستاوردهای برتر در فناوری پلاستیک و لاستیک، و همچنین ارتقای صنعت و نوآوری‌های مشترک، برای تزریق انگیزه به نیروهای مولد جدید.” برگزار کننده نمایشگاه در CHINAPLAS آتی، یک صحنه بزرگ برای صنایع پلاستیک و لاستیک، شرکت های پیشرو در خط مقدم قرار می گیرند، در حالی که شرکت های کوچک و متوسط به شدت رقابت می کنند و تخصص و محصولات و فناوری های نوآورانه خود را به نمایش می گذارند.

در این نمایشگاه طیف گسترده ای از غرفه داران مشهور از جمله غول های صنعتی مانند BASF، DuPont، Covestro، LG Chem، Evonik، Mitsubishi Chemical، Polyplastics، Lyondellbasell، Borouge، Clariant، Sinopec، Wanhua Chemical، PetroChina، Sinochem Woods، Kingfa، حضور دارند. Arburg، Brueckner، Engel، Chen Hsong، Haitian International، Yizumi، Jwell، Borch، Shaanxi Beiren، Liansu، Tederic و بسیاری دیگر. این شرکت های پیشرو با افتخار محصولات شاخص خود را به نمایش می گذارند و توانایی ها و تخصص استثنایی خود را در این زمینه به نمایش می گذارند.

در میان غرفه‌داران امسال، بیش از 800 شرکت به‌عنوان شرکت‌های «حرفه‌ای‌سازی، اصلاح، تخصصی‌سازی و نوآوری (PRSI)» شناخته شده‌اند که بیش از 250 شرکت به عنوان «غول کوچک» جایزه دریافت کرده‌اند. این ستاره‌های درخشان در صنایع پلاستیک و لاستیک، تحقیقات محلی و توسعه ماشین‌آلات پیشرفته و راه‌حل‌های مواد نوآورانه خود را به نمایش می‌گذارند و «فناوری‌های پیشرفته از چین» را به بازار جهانی تبلیغ می‌کنند.

در کنار این نمایشگاه، «اجلاس جهانی فناوری و پلاستیک و لاستیک» با تمرکز بر صنایع نوظهور مانند خودروهای انرژی نو، فتوولتائیک، نیروی باد، لیتیوم یون، انرژی هیدروژن، ذخیره‌سازی انرژی، بسته‌بندی، برق و الکترونیک برگزار می‌شود. هدف از این اجلاس بررسی موضوعات داغی مانند “صنایع جهانی پلاستیک و لاستیک: روندهای بزرگ، فرصت ها و چالش ها”، “دیجیتالی شدن برای تحول صنعتی و پایداری”، “فناوری نوآورانه برای انرژی سبز” و “فناوری نوآورانه برای خودروهای الکتریکی” است. سخنرانان درجه یک از انجمن های معتبر پلاستیک و لاستیک و رهبران صنعت از چین، آلمان، ایتالیا، ایالات متحده، هند، مالزی، مکزیک، برزیل و سایر کشورها بینش هایی در مورد روندهای توسعه، فرصت ها و چالش های کلیدی جهانی به اشتراک خواهند گذاشت. بازارها و بازارهای نوظهور این اجلاس همچنین رهبری فناوری، ارتقای صنعت و تعهد به توسعه پایدار در صنایع پلاستیک و لاستیک را ارتقا خواهد داد

Tech Talk، رویداد همزمان دیگری حول پنج موضوع اصلی می‌چرخد: «راه‌حل‌های بسته‌بندی پیشرفته»، «راه‌حل‌های سازگار با محیط زیست»، «راه‌حل‌های پلاستیک خودرو»، «چاپ سه بعدی» و «مواد جدید 2024»، با بیش از 30 فناوری پیشرفته. که جدیدترین، داغ ترین و پیشگامانه ترین در زمینه های مربوطه خود هستند.

لنگر انداختن به سمت مسیرهای هوشمند و سبز با پذیرش «نیروهای مولد جدید” هر دو جنبه هوشمند و سبز را در بر می گیرد. CHINAPLAS دارای “ماشین آلات قالب گیری تزریقی و منطقه فنی تولید هوشمند”، “منطقه تجهیزات کمکی و تست” و “منطقه فناوری سه بعدی” خواهد بود.

این مناطق به طور جامع قالب‌گیری پلاستیکی با قابلیت هوش مصنوعی، بینایی ماشین و هوش مصنوعی، ماشین‌های مرتب‌سازی نور مرئی مبتنی بر هوش مصنوعی، روباتیک و اتوماسیون، بازوهای مکانیکی با سرعت بالا و پایدار، پلت‌فرم‌های دیجیتال، راه‌حل‌هایی را به نمایش می‌گذارند که به اتصال کاملاً خودکار فرآیندهای تولید متعدد دست می‌یابند. دوقلوی دیجیتال و سایر فناوری‌های «دیجیتال‌سازی و تولید هوشمند». این نمایش ها به وضوح نشان می دهد که چگونه دیجیتالی شدن کارایی و بهره وری فرآیندهای تولید را افزایش می دهد

. در حوزه های تخصصی که به موضوعات مرتبط با اقتصاد دایره ای و پایداری اختصاص دارد، مانند “منطقه پلاستیک های بازیافتی”، “منطقه پلاستیک های زیستی” و “منطقه فناوری بازیافت”، آخرین مواد پلاستیکی سبز و فناوری های پردازش به نمایش گذاشته می شود. اینها شامل پلی کربنات بازیافتی پس از مصرف، TPE پایدار، پلاستیک های چند منظوره مبتنی بر CO2، پلاستیک های زیستی، پلاستیک های زیست تخریب پذیر، ماشین های مرتب سازی بطری، فناوری های بازیافت شیمیایی، مواد نوآورانه برای ذخیره انرژی و شارژ و بسیاری موارد دیگر است. این نمایشگاه ها با راه حل های نوآورانه و کمک به پایداری خواهند درخشید. برگزارکنندگان با محوریت سه موضوع اصلی: «بازیافت پلاستیک و روند مد»، «بازیافت و اقتصاد پلاستیک جدید»، و «پیوند صنعتی و کربن کم در همه زمینه‌ها»، «کنفرانس و نمایشگاه بازیافت پلاستیک و اقتصاد دایره‌ای» را به طور همزمان برگزار خواهند کرد. .

مقامات ارشد دولتی و سازمان های صنعتی پیشرو، برندها، تامین کنندگان مواد و ماشین آلات از سراسر جهان دعوت خواهند شد تا در کنفرانس شرکت کنند و بینش خود را در مورد موضوعات داغ در اقتصاد دایره ای، پوشش روندها و سیاست های بین المللی بازیافت پلاستیک، مناطق پیشرو، به اشتراک بگذارند. تجربیات در بازیافت و مرتب سازی، و همچنین دستاوردهای نوآورانه بازیافت و استفاده.

بحث در مورد چهار گرایش اصلی: شتاب گرفتن فناوری نوآورانه صنعت تولید چین در خط مقدم تحول و ارتقاء در عصر جدید قرار دارد.

در مراسم افتتاحیه CHINAPLAS Returns to Shanghai، خانم سامانتا ژانگ، مدیر پروژه فروش و بازاریابی، Adsale Exhibition Services Ltd.، نکات برجسته نمایشگاه آتی CHINAPLAS 2024 را به اشتراک گذاشت. او اشاره کرد که اقتصاد دایره‌ای، مواد نوآورانه، دیجیتالی‌سازی و تولید هوشمند و فناوری پیشرفته ساخت چین از روندهای مهم توسعه در صنعت هستند که تمرکز نمایشگاه امسال است. می توان اجمالی از این روندها را از اشتراک غرفه داران معروف و نمایندگان خریداران در مراسم افتتاحیه دریافت کرد.

در طول سخنرانی، آقای لو جیانبو، مدیر توسعه پایدار و برنامه های کاربردی نوآورانه، BASF، اشاره کرد که از طریق کسب و کار ChemCycling®، BASF قصد دارد استفاده از زباله های پلاستیکی بازیافت شده شیمیایی را به عنوان مواد خام با همکاری شرکای خود گسترش دهد. او همچنین پیش نمایش «PA66 متعادل با کیفیت حاوی زباله های پلاستیکی پس از مصرف از آسیا» را در CHINAPLAS 2024 مشاهده کرد.

آقای شو بین، معاون مدیر کل خط صنعت جهانی ماشین‌آلات پلاستیکی هایتین، هلدینگ بین‌المللی هایتین، معتقد است که با ارتقای استانداردهای صنعت، تقاضا برای هوشمندسازی در ماشین‌های قالب‌گیری تزریقی در حال افزایش است. با تمرکز بر آینده قالب‌گیری تزریقی در چین، آقای شو فناوری‌های نسل پنجم هائیتی را معرفی کرد، از جمله فناوری فشرده‌سازی تزریقی، فرآیند قالب‌گیری تزریقی فشار کم شبکه نوری، فرآیند پوشش دهی در قالب پلی‌اورتان، فرآیند الکترونیک درون قالب (IME) و تکنولوژی میکرو فومینگ سبک این نوآوری ها را می توان در محافظ های صفحه نمایش خودرو، قطعات داخلی و خارجی، براکت های باتری و موارد دیگر به کار برد.

آقای Xu Mingxian، مدیر ارشد فناوری Motan Taicang Co., Ltd.، تجهیزات دیجیتال کمکی شرکت را به اشتراک گذاشت. در مقایسه با روش‌های سنتی پردازش پلاستیک، به کاهش هزینه‌ها، مصرف انرژی و دستیابی به کنترل بهتر فرآیند بدون کاهش کیفیت کمک می‌کند. او “استراتژی دیجیتالی سازی چابک موتان و کمک آن به توسعه سازمانی” را ارائه کرد.

آقای Wang Shaojie، مدیر توسعه اپلیکیشن، Wanhua Chemical Group Co., Ltd.، کاربردهای نوآورانه مواد با کارایی بالا مانند PA12، PC، PMMA و POE را در زمینه های خودرو، لوازم خانگی و اقتصاد دایره ای معرفی کرد. این برنامه ها باعث توسعه با کیفیت بالا صنعت پلاستیک می شود.

نمایندگان خریداران روندهای صنعت و تقاضاهای بازار را از منظر کاربردی تجزیه و تحلیل کردند. آقای سی چن، مدیر کسب و کار و توسعه پایدار در شرکت سرمایه گذاری Amcor (چین)، بینش هایی را در مورد روند توسعه پایدار بسته بندی انعطاف پذیر ارائه کرد. او همچنین راه حل هایی مانند بسته بندی تک ماده ای با کارایی بالا، اولین بسته بندی مواد غذایی PCR در جهان، بسته بندی RFID و بسته بندی تعاملی تقویت شده AR را به اشتراک گذاشت.

آقای Sun Zhejun، مدیر تدارکات، SAIC Volkswagen Automotive Co., Ltd.، در مورد تأثیر کنترل هزینه و الزامات زیست محیطی بر انتخاب مواد خام توسط سازندگان تجهیزات اصلی (OEM) و همچنین فرصت های جدیدی که این همکاری به ارمغان می آورد، بحث کرد. بین تامین کنندگان مواد خام و OEM ها. آقای سان اشاره کرد که مواد جدید می توانند جایگزین فرآیندهای سنتی شوند، در نتیجه هزینه های مواد را کاهش دهند و کارایی تولید را بهبود بخشند. او مشتاق همکاری نزدیک با تامین کنندگان مواد خام از طریق زنجیره های اطلاعاتی کوتاه تر است تا به طور مشترک یک سیستم زنجیره تامین پایدار و چابک ایجاد کند.

استفاده از فرصت های جدید در تجارت خارجی: انتظار افزایش چشمگیر بازدیدکنندگان خارجی توسعه “واردات” با کیفیت بالا و “صادرات” سطح بالا باعث پیشرفت نیروهای مولد جدید می شود. در سال 2023، ارزش صادرات «سه محصول جدید» چین، یعنی خودروهای الکتریکی، باتری‌های لیتیوم یونی و سلول‌های خورشیدی، برای اولین بار از 1 تریلیون یوان فراتر رفت که معادل 141 میلیارد دلار است که نزدیک به 30 درصد افزایش را نشان می‌دهد. رفتن به خارج از کشور” به یک استراتژی محوری برای شرکت های چینی تبدیل شده است. علیرغم بهبود نسبتاً کند اقتصاد جهانی، آسیا شتاب رشد خود را حفظ می‌کند و بازارهای نوظهور و اقتصادهای در حال توسعه در آسیا انتظار رشد 5.40 درصدی در سال 2023 را دارند. به دلیل عواملی مانند هزینه‌ها و محیط بین‌المللی، بسیاری از شرکت‌ها توسعه خود را تسریع کرده‌اند. به کشورهای در حال توسعه مانند آسیای جنوب شرقی و آمریکای لاتین، استفاده از فرصت ها در چشم انداز صنعتی در حال تحول جهانی و زنجیره تامین. نوآوری مداوم فناوری چین در ماشین آلات و مواد پلاستیکی و لاستیک به طور قابل توجهی رقابت پذیری آن را در بازارهای خارج از کشور افزایش داده است و گسترش سریع حضور در خارج از کشور را تسهیل می کند. این یک پایه قوی برای دعوت از بازدیدکنندگان خارج از کشور به CHINAPLAS ایجاد کرده است.

از اوایل ماه مارس، چین ورود بدون ویزا به تعدادی از کشورهای آسیایی و اروپایی اعطا کرده است و همچنین اقدامات جدیدی را برای ساده سازی فرآیندهای ویزا ارائه کرده است. در حالی که چین دسترسی بدون ویزا خود را گسترش می دهد، CHINAPLAS 2024 نیز تلاش های خود را برای جذب بازدیدکنندگان خارجی تشدید کرده است. بازدیدکنندگان از بیش از 120 کشور و منطقه قبلاً پیش ثبت نام را تکمیل کرده اند و خریداران خارجی تقریباً 25٪ را تشکیل می دهند. تعداد پیش ثبت نام از خریداران خارج از کشور نه تنها نشان دهنده افزایش بیش از 175 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته (از 24 مارس) است، بلکه رکورد جدیدی را نیز به ثبت می رساند. این نمایشگاه پذیرای بیش از 360 گروه بازدیدکننده است که بیش از 70 گروه از خارج از کشور، از جمله سازمان‌های برجسته مانند فدراسیون تولیدکنندگان مالزی، فدراسیون بسته‌بندی اندونزی، انجمن پلاستیک ویتنام، انجمن تولیدکنندگان پلاستیک پاکستان، انجمن تولیدکنندگان قطعات خودرو تایلند، همه انجمن تولیدکنندگان پلاستیک هند، 18. انجمن صنعتگران پلاستیک ترکیه، انجمن بازیافت لهستان، و غیره. پیش بینی می شود که نمایشگاه امسال پذیرای 270000 بازدید کننده داخلی و خارجی از سراسر جهان باشد. شاهد بازگشت چیناپلاس به شانگهای «CHINAPLAS همگام با صنایع پلاستیک و لاستیک چین تکامل یافته و توسعه یافته است. در طول سال‌ها، این صنعت یکپارچه‌سازی جهانی و توسعه نوآورانه صنعت را تقویت کرد و شاهد آن بود. و صنایع لاستیک در هر نسخه از نمایشگاه. رویداد امسال قرار است بار دیگر گردهمایی مورد انتظار دیگری در صنعت باشد.”

CHINAPLAS 2024 نزدیک است. پیش ثبت نام آنلاین نمایشگاه تا 17 آوریل 2024 ساعت 17:00 (GMT +8) باز است. تمامی بازدیدکنندگان ملزم به ثبت نام قبلی و رزرو تاریخ های ورود به ترتیب برای پذیرش هستند. بازدیدکنندگان از قبل ثبت نام شده باید نشان های الکترونیکی بازدیدکننده (برای بازدیدکنندگان محلی) یا نامه تأیید الکترونیکی (برای بازدیدکنندگان خارجی) خود را دریافت کنند. بلیط ورودی بر اساس اولویت در دسترس است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *