پروژه جابجایی KraussMaffei تکمیل شد – خبرگزاری پپنا (پلیمر و بسته‌بندی)

پروژه جابجایی KraussMaffei تکمیل شد

پس از تقریباً 90 سال، شرکت سنتی مونیخ KraussMaffei دفتر مرکزی خود را از Allach به Parsdorf منتقل کرد. این سایت جدید با وسعت 156000 متر مربع، دفتر مرکزی شرکت های تابعه را گرد هم می آورد.

اتوماسیون و انبار قطعات یدکی که قبلا در Schwaig و Plauen قرار داشت نیز در ماه های آینده به طور کامل در کارخانه جدید ادغام خواهد شد.

مانند سه سایت جدید دیگر، پارسدورف به عنوان یک کارخانه هوشمند کار می کند که از فناوری ساختمان مدرن پایدار استفاده می کند. سایت جدید پارسدورف دارای سه سالن تولید، یک ساختمان اداری اصلی، چهار ساختمان اداری و اجتماعی، دو گاراژ پارکینگ، یک غذاخوری، یک کافه تریا و یک مرکز برای مشتریان به مساحت 15000 متر مربع است.

کل کارخانه برای افزایش کارایی طراحی شده است و سالن ها جریان تولید مداوم را امکان پذیر می کنند. ماشین های جدید سرعت فرآیندها را افزایش می دهند. مسافت های کوتاه تر و انبارهای جدید و مدرن، تدارکات را ساده می کند. یک رویکرد مدرن، دفتر باز نیز امکان ارتباط بهتر بین مناطق مختلف را فراهم می کند.

دپارتمان ها در ارتباط با یکدیگر مطابق با گردش کار مرتب می شوند. سالن ها، ماشین آلات و دفاتر برای حداکثر بهره وری انرژی طراحی شده اند

مناطق سرسبز بیشتر سایت را پوشانده و بیش از دویست ایستگاه شارژ ماشین های الکترونیکی و دوچرخه های الکترونیکی می توانند توسط کارمندان و مهمانان استفاده شوند. مرکز جدید تجربه مشتری حدود 15000 متر مربع را پوشش می دهد و به بازدیدکنندگان اجازه می دهد تا کل دنیای KraussMaffei را تجربه کنند. آنها می توانند به مناطق مختلفی از جمله مرکز فناوری و منطقه آموزشی برای ماشین آلات ، یک مرکز فنی، یک مرکز بازرسی نهایی برای فناوری قالب گیری تزریقی و یک مرکز آموزشی برای محصولات دیجیتال دسترسی داشته باشند.

انتقال به پارسدورف نشان دهنده تکمیل یکی از بزرگترین پروژه های جابجایی در تاریخ 185 ساله این شرکت است.

قبلاً در سال 2020، دو کارخانه در Einbeck نزدیک گوتینگن و در JiaXing چین به بهره برداری رسیده بودند. با راه اندازی کارخانه JiaXing، KraussMaffei ظرفیت تولید خود را در چین دو برابر کرد. از جمله، ماشین‌هایی که مخصوص بازار چین ساخته شده‌اند، در آنجا تولید می‌شوند.

در پایان سال 2022، KraussMaffei Extrusion همچنین به یک کارخانه جدید و مدرن در Laatzen نزدیک هانوفر مرکزی برای فناوری اکستروژن و بازیافت نقل مکان کرد.

سایت جدید 97000 متر مربع را پوشش می دهد که 53000 متر مربع آن را سالن ها و مجتمع های اداری تشکیل می دهد. در اینجا، KraussMaffei به طور مداوم تولید را به سمت Industry 4.0 سوق می دهد. کارخانه‌های جدید KraussMaffei را قادر می‌سازد تا حتی کارآمدتر، دیجیتالی و پایدارتر عمل کند – به طور بهینه با چالش‌های قرن بیست و یکم روبرو شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *