حضور شرکت ایزومی در نمایشگاه npe2024 نمایشگاه پلاستیک ایالات متحده امریکا / اندازه بازار ماشین آلات تزریق پلاستیک ایالات متحده امریکا به روایت ایزومی – خبرگزاری پپنا (پلیمر و بسته‌بندی)

حضور شرکت ایزومی در نمایشگاه npe2024 نمایشگاه پلاستیک ایالات متحده امریکا / اندازه بازار ماشین آلات تزریق پلاستیک ایالات متحده امریکا به روایت ایزومی

خبرگزاری پلیمر و بسته بندی – پپنا (www.ppna.ir):

YIZUMI قرار است نوآوری های خود را در NPE 2024 به نمایش بگذارد

نمایشگاه NPE 2024، نمایشگاه برتر پلاستیک، در ماه می (17 اردیبهشت 1403 تا 20 اردیبهشت 1403) در اورلاندو، ایالات متحده برگزار می شود و توجه صنعت تزریق پلاستیک جهان را به خود جلب می کند.

NPE از سال 2018 برگزار نشده است،. YIZUMI، به عنوان یک سیستم پیشرفته تجهیزات قالب‌گیری صنعتی و ارائه‌دهنده خدمات، بار دیگر در NPE روی صحنه خواهد رفت و ماشین‌آلات و راه‌حل‌های قالب‌گیری تزریقی نوآورانه خود را به نمایش می‌گذارد.

رشد پایدار و آینده روشن صنعت ماشین آلات پلاستیک آمریکای شمالی

صنعت ماشین آلات قالب گیری تزریقی در ایالات متحده دارای تاریخچه قابل توجه و درخشان است. با شتاب مستمر صنعتی شدن، صنعت توسعه سریعی را تجربه کرده است و ایالات متحده را به عنوان یکی از کشورهای پیشرو در تولید جهانی ماشین های قالب گیری تزریقی قرار داده است.

بر اساس گزارش Grand View Research، اندازه بازار ماشین‌های قالب‌گیری تزریق پلاستیک آمریکای شمالی در سال 2023 2009.0 میلیون دلار برآورد شد و پیش‌بینی می‌شود با نرخ رشد سالانه مرکب (CAGR) 3.9 درصد از سال 2024 تا 2030 رشد کند. افزایش تقاضا برای تجهیزات قالب‌گیری تزریق پلاستیک در بخش‌های مصرف نهایی از جمله مراقبت‌های بهداشتی، کالاهای مصرفی، خودرو، برق و الکترونیک، بسته‌بندی و غیره به وجود آمده است.

YIZUMI به عنوان ارائه‌دهنده خدمات و سیستم تجهیزات قالب‌گیری صنعتی پیشرفته، متعهد به تبدیل شدن به یک شرکت در کلاس جهانی با مقیاس، نفوذ و اهمیت بیشتر در این زمینه است.

YIZUMI از زمان تصاحب شرکت آمریکایی HPM با قدمت صدساله، فعالانه حضور خود را در بازار ایالات متحده گسترش داده است.

YIZUMI  از طریق نوآوری مداوم در فناوری و ارتقاء محصول، نه تنها موقعیت خود را در بازار مستحکم کرده است، بلکه شناخت گسترده ای از مشتریان به دست آورده است. ما به طور مداوم به استراتژی توسعه مستقل ماشین‌های قالب‌گیری تزریقی جدید پایبند هستیم تا بهتر با تغییرات بازار و خواسته‌های مشتریان سازگار شوند.

در حال حاضر، بزرگترین دستگاه قالب گیری تزریق YIZUMI به 8500 تن می رسد. تجارت ماشین‌های قالب‌گیری تزریقی در هر دو سواحل شرقی و غربی آمریکا، که شامل ماشین‌های برقی، سرو هیدرولیک دو صفحه‌ای، ماشین‌های سه صفحه‌ای، مدل‌های تخصصی، با تناژهای 65 تن تا 3500 تن می‌شود، به پوشش دست یافته است. آنها کاربردهای گسترده ای در صنایعی مانند قطعات خودرو، بسته بندی، الکترونیک و تجهیزات پزشکی پیدا می کنند.

برای توسعه بیشتر به عنوان YIZUMI پس از شش سال به NPE باز می گردد

NPE به عنوان یکی از بزرگترین و قدیمی ترین نمایشگاه های پلاستیک در جهان، جایگاه قابل توجهی در بازارهای صنعت پلاستیک آمریکای شمالی و جهانی دارد. نمایشگاه NPE 2024 دارای فضای خالص نمایشگاهی به مساحت 1.1 میلیون فوت مربع است که بیش از 2000 شرکت از سراسر جهان در آن شرکت می کنند.

YIZUMI ماشین‌آلات و راه‌حل‌های قالب‌گیری تزریقی-UN230CE-BTP، FF240M، و UN500D1- و همچنین چاپ سه‌بعدی پلت صنعتی SpaceA را در NPE 2024 به نمایش می‌گذارد. این راه‌حل‌ها قطعات خودرو، تجهیزات پزشکی و بسته‌بندی مواد غذایی را پوشش می‌دهند. از مواد خام پلاستیکی گرفته تا تجهیزات پردازش، قالب ها، مواد بسته بندی و اتوماسیون، قدرت فناوری و دستاوردهای نوآوری خود را در هر مرحله برجسته خواهیم کرد. بازدیدکنندگان این فرصت را خواهند داشت که محصولات ما را از نزدیک تجربه کنند و با تیم فنی ما درگیر بحث های عمیق شوند.

ما مشتاقانه منتظر ملاقات با مشتریان در محل، بررسی فرصت های همکاری و ایجاد مشترک آینده ای بهتر هستیم. غرفه ما دارای تیم های فنی و فروش برای ارائه خواهد بود

نکو بهینه ماشین نماینده شرکت ایزومی در ایران است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *