همایش بین المللی صنعت پتروشیمی IPF 2023 تهران – 11 و 12 اردیبهشت 1402 – خبرگزاری پپنا (پلیمر و بسته‌بندی)

همایش بین المللی صنعت پتروشیمی IPF 2023 تهران – 11 و 12 اردیبهشت 1402

چهاردهمین همایش بین‌المللی پتروشیمی IPF با رویکرد زنجیره ارزش، فرصت های جدید در 8 محور برگزار می شود.

همایش بین المللی IPF یک رویداد تخصصی در صنعت پتروشیمی است که چهاردهمین دوره این همایش، در قالب پنل ها و کارگاه های تخصصی و در 8 محور برگزار خواهد شد.

محورهای همایش امسال ، خوراک محصولات و زنجیره تامین،راه حل ها و فناوری های پیشرفته بهینه سازی، یکپارچه سازی و هماهنگی میان واحد های پتروشیمی و پالایشگاه، روند تولید و بازار، بازار متانول و کاربردهای آن،بحران جهانی انرژی و آینده صنعت پتروشیمی،فرصت های سرمایه گذاری و تامین مالی وبهینه سازی انرژی و تولید بدون آلایندگی است و این همایش یا رویکرد تکمیل زنجیره ارزش در صنعت ارزش آفرین پتروشیمی برگزار می شود.

همچنین کارگاه هایی نیز در این همایش برگزار می شود که می توان به کارگاه کامپاندینگ و زنجیره ارزش، مدل های کاربردی پروژه در صنعت پتروشیمی، پروژه های صنعت پتروشیمی ایران چالش ها و فرصت ها، استراتژی مدیریت کربن برای صنایع پتروشیمی اشاره کرد.

افزون بر رویکرد زنجیره ارزش در صنایع پتروشیمی ایران، معرفی قطب ها و پارک های پتروشیمی، طرح های توسعه ای و امکان سرمایه گذاری دراین طرح ها و استفاده از، فناوری های نوین و پیشرفته در صنایع پتروشیمی از دیگرمحورهای این دوره از همایش IPF است.

چهاردهمین همایش صنعت پتروشیمی ایران( IPF ) محلی معتبر برای ارائه و تبادل آخرین دستاوردهای صنعت پتروشیمی در ابعاد مختلف است و می توان در این همایش به تکنیک های تولید محصولات راهبردی صنعت پتروشیمی در جهان، از جمله در زمینه لایسنس ها، تامین کالاو تجهیزات، طراحی و اجرای واحدهای پتروشیمی دست یافت.

این همایش در پنج سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کووید 19 برگزار نشد، اما با پیگیری های صورت گرفته و  با توجه به اهمیت هم افزایی و خرد جمعی، این رویداد بزرگ با حضور تمامی فعالان صنعت راهبردی پتروشیمی برگزار می شود.

این همایش در روزهای 11 و 12 اردیبهشت ماه سال جاری با حضور صاحب نظران و فناوران بیش از 15 کشور در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *