مشارکت و بازدید بیش از 500 تولیدکننده پلاستیک مشهد در نمایشگاه پلاستیک مشهد 18 تا 21 مرداد – خبرگزاری پپنا (پلیمر و بسته‌بندی)

مشارکت و بازدید بیش از 500 تولیدکننده پلاستیک مشهد در نمایشگاه پلاستیک مشهد 18 تا 21 مرداد

اتحادیه پلاستیک خراسان رضوی بالغ بر 500 عضو تولیدی دارد و کاملا مستقل از فروشندگان محصولات پلاستیک در شهر مشهد است.

مسعود سینی چی رئیس اتحادیه تولیدکنندگان پلاستیک مشهد با بیان این جمله اظهار داشت: استان خراسان و به خصوص شهر مشهد مزایای گوناگونی برای فعالان صنایع پلاستیک دارد. همسایگی با کشور افغانستان، همسایگی با کشورهای آسیای میانه، حتی مراوده تولیدکنندگان مشهد با تاجران عراقی به دلیل حضور مداوم آنان در مشهد شرایط ویژه ای را ما به وجود آورده است و تجار این کشورها در مشهد حضور پررنگی دارد. مشهد یکی از قطب های صادرات محصولات پلاستیکی در ایران است.

رئیس اتحادیه پلاستیک مشهد تاکید می کند: عمده اعضای اتحادیه در سه بخش تقسیم می شوند: تزریق کاران، تولیدکنندگان فیلم های پلاستیکی و واحدهایی که در حوزه بازیافت فعالیت دارند.

مسعود سینی چی گفت: اتحادیه تولیدکنندگان پلاستیک مشهد در نمایشگاه پلاستیک مشهد حضور دارد و در این مدت با ارسال دعوت نامه و استفاده از فضای مجازی تلاش کرده ایم به رونق نمایشگاه پلاستیک مشهد کمک کنیم. استقبال از نمایشگاه پلاستیک مشهد با تلاش های صورت گرفته خوب خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *