سرنوشت یکی از سه شرکت بزرگ صادراتی صنایع پلاستیک در دهه هشتاد مشخص شد/ پلاملامین کاشان به چرخه تولید برگشت – خبرگزاری پپنا (پلیمر و بسته‌بندی)

سرنوشت یکی از سه شرکت بزرگ صادراتی صنایع پلاستیک در دهه هشتاد مشخص شد/ پلاملامین کاشان به چرخه تولید برگشت

شرکت «پلاملامین کاشان» به چرخه تولید بازگشت

رییس دادگستری استان تهران از احیاء واحد تولیدی پلاملامین کاشان در زمینه محصولات ملامینی، پروفیل و تزریق پلاستیک با پیگیری‌ها و اقدامات دستگاه قضا و اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری کل استان تهران خبر داد.
شرکت مورد اشاره با موضوع فعالیت تولید محصولات ملامینی، پروفیل و تزریق پلاستیک با ظرفیت شش تن در روز و با قابلیت افزایش تولید تا ۲۰ تن در روز در شهرستان کاشان به دلیل نوسان نرخ ارز و بازار و عدم امکان رقابت با تولیدکنندگان مشابه و عجز از پرداخت تسهیلات بانکی، ورشکسته و از سال ۱۳۹۴ به‌صورت کامل تعطیل شد.
القاصی در ادامه اذعان کرد: با ورود اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری کل استان تهران، همزمان با پیشبرد امر تصفیه و تشکیل جلسات با بانک‌های مذکور، سازمان تأمین اجتماعی، سازمان امور مالیاتی و اداره صمت، احیاء و راه‌اندازی مجدد شرکت مورد اشاره در دستور کار قرار گرفت.
رئیس کل دادگستری استان تهران اظهار کرد: در نتیجه اقدامات و پیگیری‌های مجدانه دستگاه قضا، در نهایت این شرکت با حدود ۷۰ نفر نیروی کار مستقیم و غیرمستقیم به چرخه تولید بازگشت.


بابک ترکی رئیس اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری استان تهران نیز در آیین آغاز به کار این واحد تولیدی گفت: این واحد تولیدی پس از ۸ سال توقف تولید با سرمایه گذاری ۶۳۰ میلیارد ریالی بازسازی و به چرخه تولید برگشت.
ترکی گفت: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته توسط سرمایه گذار جدید این واحد تولیدی برای افزایش تولید و اشتغالزایی برای ۲۵۰ نفر در ماه‌های آتی در صورت تأمین سرمایه اعلام آمادگی کرده است. آیین شروع به کار این واحد تولیدی پس از ۸ سال توقف صبح امروز با حضور بابک ترکی معاون قضایی رئیس کل و رئیس اداره تصفیه امور ورشکستگی استان تهران و همچنین مجید باغستانی معاون قضایی و رئیس اداره تصفیه امور ورشکستگی استان تهران در شهرک صنعتی راوند در کاشان برگزار شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *