برگزاری نمایشگاه اینترپک دوسلدورف پس از شش سال + گزارش INTERPACK 2023 – خبرگزاری پپنا (پلیمر و بسته‌بندی)

برگزاری نمایشگاه اینترپک دوسلدورف پس از شش سال + گزارش INTERPACK 2023

خبرگزاری پلیمر و بسته بندی – پپنا (www.ppna.ir):

برای کسانی که در تجارت بسته بندی و فرآوری محصول فعالیت می کنند، از 4 تا 10 می (14 اردیبهشت تا 20 اردیبهشت 1402)  تنها یک مکان وجود داشت Interpack

در دوسلدورف. نمایشگاه تجاری تحت عنوان “به خانه خوش آمدید” پذیرای بازدیدکنندگان از سرتاسر جهان بود

بازدیدکنندگان از 155 کشور به Interpack 2023 آمدند.

 2807 غرفه‌دار قدرت و خلاقیت صنعت بسته‌بندی را با فناوری‌ها و راه‌حل‌های خود به نمایش گذاشتند. آنچه به راحتی قابل مشاهده بود، انگیزه‌های متعدد، ایده‌ها و معاملات تجاری ملموسی بود که در سال‌های آینده اجرا خواهند شد.

با Interpack بالاخره یکی از مهم ترین رویدادهای مسه دوسلدورف دوباره برگزار شد.

. Bernd Jablonowski، مدیر اجرایی Messe Düsseldorf در پایان این نمایشگاه گفت: اهداف ما بسیار فراتر رفتند. در مجموع تقریبا 143000 بازدیدکننده به Interpack در دوسلدورف سفر کردند که دو سوم آنها از خارج از کشور آمده بودند. در کنار بسیاری از کشورهای اروپایی، بزرگترین کشورهای بازدیدکننده هند، ژاپن و ایالات متحده آمریکا بودند.

حدود 75 درصد بازدیدکنندگان از مدیران میانی یا عالی بودند. پس از یک وقفه شش ساله، جامعه بزرگ بالاخره توانستند شخصاً دوباره ملاقات کنند. 96 درصد از بازدیدکنندگان اظهار داشتند که به اهداف نمایشگاه تجاری خود دست یافته اند.

راستلر، رئیس اینترپک 2023، در پایان این رویداد گفت: اینترپک 2023 برای تامین کنندگان و کاربران از سراسر جهان برای تبادل تجربیات و انجام تجارت یک الزام است. با توجه به تحولات بازار فعلی، چالش‌های عظیم و همچنین فرصت‌های بزرگ‌تر، این Interpack قطعا یکی از مهم‌ترین موارد در تاریخ خود است. نیاز به خودکارسازی، اراده برای اقدام پایدار و تغییر عادات مصرف همگی بیانگر تحول هستند.

جهت گیری استراتژیک اینترپک به سمت چهار موضوع داغ: اقتصاد دایره ای، مدیریت منابع، فناوری های دیجیتال و ایمنی محصول در نوآوری های متعدد بیانی ملموس پیدا کرد. نمایشگاه تجاری که به طور سنتی یک سنگ بنای کلیدی در چرخه نوآوری صنعت بسته بندی و صنایع فرآیندی مرتبط بوده است، امسال نیز بیش از حد به این ادعا عمل کرد.

تمام جنبه های پایداری موضوعات اصلی در Interpack بود. غرفه داران فن آوری های پیشرفته و مفاهیم کل نگر را ارائه کردند که کارایی و پایداری را در کل خط تولید خود در نظر می گیرند

راه‌حل‌های متعددی که اولین نمایش جهانی در Interpack را جشن می‌گیرند، شامل مجموعه‌ای از مواد و لوازم بسته‌بندی با همه تنوع آن‌ها بود. بیش از 1000 غرفه‌دار تنها در این بخش به نمایش گذاشته شدند و رکورد جدیدی را به وجود آورد.

.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *