خرید با کیفیت ترین پودر جاذب در بازار ایران – خبرگزاری پپنا (پلیمر و بسته‌بندی)

خرید با کیفیت ترین پودر جاذب در بازار ایران

خرید با کیفیت ترین پودر جاذب در بازار ایران

پودر جاذب یا سیلیکاژل محصولی با گرانول‌های شکر مانند است که نقش پر رنگی در صنایع گوناگون اعم از غذایی، پزشکی، دارویی، بهداشتی، کشاورزی، ساختمان‌سازی، خودروسازی، ساخت کابل، بتن و … دارد. اولین و مهم‌ترین علت استفاده از پودر سوپر جاذب در صنعت، قابلیت شگفت‌انگیز آن در جذب هر نوع مایعات فیزیولوژیکی با قدرتی بی‌نظیر است به طوریکه ذرات این ماده پلیمری می‌توانند تا ۵۰۰ برابر وزن خود آب و سایر مایعات روان و غیر روان را جذب نموده و به شکل جامدی ژل مانند در بیاورند.

پودر جاذب‌های اولیه تنها در حوزه کشاورزی و باغداری مصرف داشتند چرا که می‌توانستند رطوبت خاک و مواد مغذی موجود در آن را به خوبی حفظ نموده و باعث بهبود کیفی محصولات باغی شوند اما امروزه با اتکا به فناوری‌های نوین از پودر جاذب در عرصه‌های مختلف به خصوص تولید محصولات بهداشتی مثل پوشک بچه و پدهای بزرگ‌سالان استفاده می‌کنند. از آنجاییکه سوپر جاذب‌های موجود در بازار ایران با درجات کیفی مختلف عرضه می‌شوند توصیه می‌کنیم که برای  خرید پودر جاذب با بهترین کیفیت، برند معتبر taisap را امتحان کنید.

پودر جاذب برند taisap یکی از معروف‌ترین و بهترین نمونه‌های این محصول در بازار ایران است که برای خرید مستقیم و بی‌واسطه آن می‌توانید از طریق تماس با شماره پنج رقمی شرکت بازرگانی پرسال  ۷۹۸۸۵_۰۲۱ اقدام نمایید. این هلدینگ بین المللی به عنوان واردکننده انواع مواد شیمیایی و پلیمری در کشور، پودر جاذب وارداتی taisap را با قیمت رقابتی، کیفیت تضمین شده و برچسب اصالت کالا به صورت عمده و در کیسه‌های استاندارد ۲۰ کیلوگرمی عرضه می‌کند.

پودر جاذب برند taisap ؛ بهترین پودر جاذب موجود در بازار کشور

پودر جاذب یک ماده غیر سمی، بی‌بو، تجدیدپذیر، ایمن و سبک با قدرت جذب بسیار بالا است که شرکت taisap بهترین نوع این ماده پلیمری را به صورت عمده تولید و به بازارهای جهانی عرضه می‌کند. شرکت فرموزا که با نام تجاری «تای سپ» فعالیت خود را در عرصه تولید پودر جاذب از سال ۱۹۹۳ شروع کرده‌است توانسته با اتکا به فناوری‌های مدرن و علوم پیشرفته روز برند خود را به نیکی در جهان مطرح نماید.

تولیدات این کمپانی تایوانی دارای درجه خلوص صد، عدم ایجاد هرگونه آلرژی و حساسیت، استحکام و پایداری بالا و قدرت جذب و تورم بسیار زیاد هستند، بنابراین شما می‌توانید از انواع گریدهای رطوبتی و بهداشتی پودر جاذب های برند تای سپ با اطمینان خاطر در صنایع وابسته استفاده نمایید.

این محصول چندمنظوره و پرکاربرد در فروشگاه‌های متعدد عرضه کننده مواد شیمیایی به فروش می‌رسد اما اگر به دنبال خرید پودر جاذب اورجینال با قیمت اقتصادی هستید می‌توانید از خدمات فروش حضوری و غیر حضوری پرسال بهره‌مند شوید. قیمت پودر جاذب وارداتی عرضه شده در پرسال کاملا رقابتی است. خرید بی‌واسطه، عقد قرارداد رسمی، حمل ایمن، مشاوره قبل از خرید و امکان بازدید از انبارهای این شرکت پس از خرید پودر جاذب، از دیگر مزایای تهیه این ماده پلیمری ارزشمند از هلدینگ پرسال است.
 

تهیه رپرتاژ: 09120298346

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *