انگل Engel بالاترین گردش مالی را در تاریخ خود ثبت کرد – خبرگزاری پپنا (پلیمر و بسته‌بندی)

انگل Engel بالاترین گردش مالی را در تاریخ خود ثبت کرد

انگل بالاترین گردش مالی را در تاریخ خود ثبت کرده است سال مالی 2022-2023 انگل که در ماه مارس به پایان می رسد، با گردش مالی 1.7 میلیارد یورویی با بالاترین رکورد بسته شد و جهت گیری استراتژیک گروه را تایید کرد. انگل از گردش مالی 1.5 میلیارد یورویی سال گذشته 13 درصد پیشی گرفت.

استفان انگلدر، مدیر عامل شرکت Engel استفان انگلدر، مدیرعامل گروه انگل، با خوشحالی اعلام کرد: «با پایان 1.7 میلیارد یورو، به بالاترین گردش مالی در تاریخ شرکت رسیدیم. به‌ویژه بخش‌های تجاری خودرو، پزشکی، بسته‌بندی و قالب‌گیری فنی به این رشد کمک کردند.

برای مثال، در آمریکای شمالی و اروپا، برای پاسخگویی به تقاضای بالا برای محصولات مورد استفاده در درمان دیابت، سرمایه‌گذاری‌هایی انجام شد. در مقابل، گرایش به مفاهیم بسته بندی پایدار عمدتاً بر اروپا تأثیر می گذارد

سرمایه گذاری در برنامه های لجستیک هنوز در سطح بالایی است. صنعت خودرو قوی ترین عامل موفقیت ما در سال مالی گذشته بوده است. ثابت شده است که این بخش تأثیر قابل توجهی بر رشد اقتصادی، به ویژه در آسیا و آمریکای شمالی و جنوبی دارد. انگل برای سال مالی پیش رو به خوبی آماده است. همانطور که قبلاً نشان داده‌ایم، می‌توانیم به سرعت با تغییرات در محیط کسب‌وکار سازگار شویم و تأثیر آن‌ها را جذب کنیم. ما مطمئن هستیم که با دنبال کردن مداوم هدف استراتژیک خود برای هدایت نوآوری ها و پیشرو بودن در صنعت، خود را برای موفقیت در سال آینده آماده کرده ایم.”

Comments are closed.