نمایشگاه GreenPlast 2025 ، سکوی پرتابی برای نوآوری های پایدار – خبرگزاری پپنا – پلیمر (پلاستیک) و بسته‌بندی

نمایشگاه GreenPlast 2025 ، سکوی پرتابی برای نوآوری های پایدار

نمایشگاه GreenPlast 2025 ، سکوی پرتابی برای نوآوری های پایدار

خبرگزاری پلیمر و بسته بندی – پپنا (www.ppna.ir):

کنفرانس مطبوعاتی برای رونمایی از GreenPlast 2025 در 26 نوامبر برگزار شد و جزئیات نمایشگاه بین‌المللی گرین پلاست شامل مواد و فناوری‌های پردازش پلاستیک و لاستیک با تمرکز بر پایداری زیست‌محیطی و بهره‌وری انرژی معرفی شد.

این رویداد که برای 27 تا 30 می 2025 – 6 تا 9 خردادماه 1404 در محل نمایشگاه Fiera Milano Rho برنامه ریزی شده است، قرار است یک نقطه تجمع کلیدی برای کل زنجیره تامین پلاستیک باقی بماند.

در افتتاحیه کنفرانس خبری، ماریو مگیانی، مدیر عامل شرکت پروماپلاست، برگزارکننده این رویداد، بر ارزش استراتژیک نمایشگاه برای شرکت های شرکت کننده تاکید کرد. مگیانی گفت: “گرین پلاست فرمول منحصر به فردی را ارائه می دهد که فضاهای رقابتی نمایشگاه را با بحث های عمیق در مورد موضوعات سبز در جلسات کنفرانس ترکیب می کند. گرین پلاست یک نقطه ملاقات ایده آل برای نوآوری و پایداری ایجاد می کند.” شبکه اتحاد نوآوری GreenPlast بخشی از The Innovation Alliance است، شبکه ای که چهار نمایشگاه تجاری مکمل را گرد هم می آورد: Ipack-Ima، Print4All، Intralogistica و خود GreenPlast. این رویدادها به طور همزمان برگزار می شود و تقریباً کل فضای نمایشگاه در Rho را اشغال می کند و به بازدیدکنندگان اجازه می دهد آزادانه بین غرفه ها حرکت کنند. این اکوسیستم یکپارچه فرصتی منحصر به فرد برای کشف هم افزایی و تقویت همکاری ها در بخش های مختلف صنعتی فراهم می کند.

“شکل دادن آینده ای پایدار برای پلاستیک”:

کنفرانس AMI

همزمان با این نمایشگاه، کنفرانسی توسط AMI – Applied Market Information با عنوان “شکل دادن به آینده ای پایدار برای پلاستیک” برگزار می شود که در هر چهار روز این رویداد برنامه ریزی شده است.

اندی بیورز، مدیر رویدادها و مجلات، AMI، مروری بر موضوعات کنفرانس، از جمله تحولات نظارتی، اتوماسیون جداسازی مواد، و بازیافت شیمیایی و مکانیکی ارائه کرد.

یکی دیگر از لحظات کلیدی کنفرانس مطبوعاتی، ارائه الیزابت کارول، مشاور AMI بود که تحلیلی از تأثیر مقررات اروپایی بر اهداف محتوای بازیافتی ارائه کرد. به گفته این تحلیلگر، موفقیت صنعت پلاستیک به تلاش مشترک بین قانونگذاران، تولیدکنندگان و مصرف کنندگان برای دستیابی به اهداف بلندپروازانه بستگی دارد.

GreenPlast تأیید می کند که فروش فضای نمایشگاهی مطابق با نسخه 2022 است. همانطور که ماریو مگیانی اشاره کرد، این داده ها نشان می دهد که شرکت ها به ارزش این رویداد اعتماد دارند، حتی در بخش های پیچیده مانند صنعت خودرو. از نظر فروش فضای نمایشگاهی، ما از نتایج به دست آمده تا کنون کاملا راضی هستیم، به ویژه با توجه به شرایط اقتصادی فعلی. برخی از چالش‌ها عمدتاً به بخش قالب‌گیری تزریقی مرتبط است که تأثیر بحران صنعت خودرو را احساس می‌کند. با این وجود، تعداد غرفه داران با ارقام ثبت شده در نوامبر 2021 مطابقت دارد. قدرت GreenPlast به دلیل کاهش هزینه غرفه ها در رقابت پذیری آن نهفته است.

قیمت فضای خالی 185 یورو به ازای هر متر مربع است که هزینه پایه از پیش نصب شده 80 یورو برای هر متر مربع به آن اضافه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *