بورالیس لوله پلی اتیلن بازیافتی برای توزیع آب آشامیدنی در وین اتریش نصب کرد – خبرگزاری پپنا – پلیمر (پلاستیک) و بسته‌بندی

بورالیس لوله پلی اتیلن بازیافتی برای توزیع آب آشامیدنی در وین اتریش نصب کرد

بورالیس لوله پلی اتیلن بازیافتی PE100 ضد ترک برای توزیع آب آشامیدنی در وین اتریش نصب کرد

خبرگزاری پلیمر و بسته بندی – پپنا (www.ppna.ir):

شرکت بورالیس موفقیت یک همکاری زنجیره ارزش برای توسعه یک لوله آب آشامیدنی بازیافتی شیمیایی در وین اتریش را اعلام کرد. حدود 660 متر لوله های فشار آب آشامیدنی پلی اتیلن PE100-RC (مقاوم در برابر ترک) بر اساس پلتفرم فناوری تحول آفرین Borcycle C Borealis در وین در حال احداث است که گام مهمی به جلو در مسیر اقتصاد دایره ای است.

این نصب نتیجه یک پروژه آزمایشی برای کمک به وینر واسر (اداره آب وین)، است. ابتکار پیشگامانه نتیجه یک مشارکت تمام اتریشی بین Borealis، Pipelife، است.

این پیشرفت با استفاده از فناوری Borcycle C امکان پذیر شد که با استفاده از آن زباله های مبتنی بر پلی اولفین به صورت شیمیایی به پلاستیک های جدید و با کیفیت بکر بازیافت می شوند که قادر به رعایت استانداردهای عملکردی دقیق هستند.

درجه خاص، حاوی بیش از 90٪ محتوای بازیافتی شیمیایی است.

جان وبستر، مدیر بازرگانی جهانی Borealis، اظهار داشت: «این یک مثال عالی از این است که چگونه راه‌حل‌های لوله‌های زیرساختی ما ملزومات زندگی را ممکن می‌سازد. ما سابقه طولانی در ارائه راه حل های نوآورانه و پیشرفته لوله برای صنایع زیرساختی جهانی داریم.

طول عمر لوله‌های پلی‌اتیلن مقاوم و ضد نشتی بیش از 100 سال است که به کاهش کمبود آب جهانی کمک می‌کند. زوران داویدوسکی، رئیس بخش تحقیق و توسعه و پایداری پایپلایف، گفت: “هدف ما این است که از مشتریان خود با پیش بینی نیازهای آتی آنها حمایت کنیم و فرآیندها و محصولاتی را برای برآورده کردن آنها توسعه دهیم.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *