چینی ها خودشان دست به کار شدند/بی عملی مطلق شرکت ملی صنایع پتروشیمی در قبال ایران پلاست هجدهم – خبرگزاری پپنا (پلیمر و بسته‌بندی)

چینی ها خودشان دست به کار شدند/بی عملی مطلق شرکت ملی صنایع پتروشیمی در قبال ایران پلاست هجدهم

چینی ها خودشان دست به کار شدند (از دیروز در واتس آپ و از طریق ایمیل شاهد تبلیغات چینی ها برای ایران پلاست هستیم) ◾️در حالیکه چند روز تا نمایشگاه ایران پلاست هجدهم باقی مانده و هفته آینده هفته تعطیلی هاست، مدیران نمایشگاه ایران پلاست هیچ (هیچ) تلاشی برای گرم کردن فضای نمایشگاه نمی کنند. ◾️◾️از تشکل های تاثیرگذار و ذی نفع که مسوولیت جانمایی نمایشگاه را برعهده داشته اند انتظار می رود مدیران نمایشگاه را (فارغ از اینکه چند روز دیگر در پست سازمانی خود در شرکت ملی صنایع پتروشیمی هستند) متوجه این موضوع کنند که تبلیغات نمایشگاه را جدی بگیرند. ◾️◾️◾️فضای اطلاع رسانی پپنا از شنبه نمایشگاهی می شود ... ◾️◾️◾️◾️در این بی عملی مطلق شرکت ملی صنایع پتروشیمی به عنوان برگزار کننده نمایشگاه هر کدام از ما وظیفه داریم برای چرخاندن اقتصاد این صنعت تلاش خود را برای رونق نمایشگاهی که برای ماست انجام دهیم...

خبرگزاری پلیمر و بسته بندی – پپنا (www.ppna.ir):

چینی ها خودشان دست به کار شدند (از دیروز در واتس آپ و از طریق ایمیل شاهد تبلیغات چینی ها برای ایران پلاست هستیم)

◾️در حالیکه چند روز تا نمایشگاه ایران پلاست هجدهم باقی مانده و هفته آینده هفته تعطیلی هاست، مدیران نمایشگاه ایران پلاست هیچ (هیچ) تلاشی برای گرم کردن فضای نمایشگاه نمی کنند.
◾️◾️از تشکل های تاثیرگذار و ذی نفع که مسوولیت جانمایی نمایشگاه را برعهده داشته اند انتظار می رود مدیران نمایشگاه را (فارغ از اینکه چند روز دیگر در پست سازمانی خود در شرکت ملی صنایع پتروشیمی هستند) متوجه این موضوع کنند که تبلیغات نمایشگاه را جدی بگیرند.
◾️◾️◾️فضای اطلاع رسانی پپنا از شنبه نمایشگاهی می شود …
◾️◾️◾️◾️در این بی عملی مطلق شرکت ملی صنایع پتروشیمی به عنوان برگزار کننده نمایشگاه هر کدام از ما وظیفه داریم برای چرخاندن اقتصاد این صنعت تلاش خود را برای رونق نمایشگاهی که برای ماست انجام دهیم…

تغییرات مدیران دولتی امسال آسیبی جدی به ایران پلاست وارد کرده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *