هاب بازیافت PET، HDPE و PP در امریکا چگونه کار می کند – خبرگزاری پپنا (پلیمر و بسته‌بندی)

هاب بازیافت PET، HDPE و PP در امریکا چگونه کار می کند

خبرگزاری پلیمر و بسته بندی -پپنا (www.ppna.ir):

مرکز Republic Services ماموریت دارد زباله های پلاستیکی را برای مشتریان از جمله کوکاکولا برای استفاده مجدد ارسال کند.

در یک نگاه مرکز پلیمر نوادا PET، HDPE و PP پس از مصرف را پردازش می کند. در ژوئیه 2024، کوکاکولا 226 تن گرانول rPET را از این مرکز تهیه کرد تا بطری های جدید بسازد.

در دومین مرکز پلیمر، در ایندیاناپولیس، rHDPE و rPP تولید می شود

مواد دریافتی پس از مصرف شامل بطری های پلاستیکی  و ظروف جمع آوری شده از خانه ها و مشاغل است.

مرکز پلیمر لاس وگاس ظرفیت تولید بیش از 45500  تن پلاستیک بازیافتی در سال را دارد.

مرکز لاس وگاس از 17 مرتب کننده نوری از جمله تجهیزات نوری مادون قرمز نزدیک و مادون قرمز متوسط ​​برای پردازش تا 10 تن پلاستیک در ساعت استفاده می کند.

پلاستیک‌های بازیافتی مرکز پلیمر را می‌توان به بسته‌بندی‌های جدید و همچنین محصولات دیگر تبدیل کرد که اقتصاد دایره‌ای واقعی را نشان می‌دهد.

این مرکز پلیمر می تواند شش یا هفت بار بطری های پلاستیکی را به بطری های جدید تبدیل کند.

Blue Polymers یک سرمایه گذاری مشترک از Republic Services و Ravago، است. بلو پلیمرها پلاستیک های مراکز پلیمر را بیشتر پردازش می کند.

قرار است مراکز پلیمری اضافی در طول زمان اضافه شوند و یک شبکه منطقه ای هاب ایجاد خواهند کرد. یکی از این امکانات برای Buckeye، AZ، ​​در سه ماهه سوم 2025 برنامه ریزی شده است و دیگری در شرق ایالات متحده دنبال می شود.

از طریق این شبکه سراسری، تأسیسات بازیافت محلی PET، HDPE و PP مرتب شده را برای مرتب سازی ثانویه به یک مرکز پلیمر منطقه ای عرضه خواهند کرد. Republic Services در ایجاد شبکه خود در حال ایجاد فرآیندی برای مدیریت و پردازش جریان پلاستیک از انتها به انتها است که با جمع‌آوری پلاستیک‌های پس از مصرف شروع می‌شود و با تولید پلاستیک بازیافتی با کیفیت بالا برای استفاده در بسته‌بندی‌های جدید خاتمه می‌یابد.

تامین کوکاکولا با rPET.

مشتریان مرکز پلیمر لاس وگاس شامل کوکاکولا و سیرکولاریکس هستند که گرانول rPET پس از مصرف مواد غذایی را تولید می کنند. کوکاکولا از rPET خریداری شده از مرکز برای تولید بطری های نوشابه استفاده می کند. هدف پایداری این شرکت استفاده از حداقل 50 درصد مواد بازیافتی در بسته بندی های خود تا سال 2030 است. کلر می‌گوید تنها در جولای 2024، مرکز پلیمر لاس‌وگاس «500000 پوند پرک rPET به کوکاکولا ارسال کرد تا برای بطری‌های جدید استفاده شود».

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *