شرکت Tederic Machinery تدریک 628 دستگاه تزریق پلاستیک به BYD Automobile، رقیب اصلی تسلا داد – خبرگزاری پپنا (پلیمر و بسته‌بندی)

شرکت Tederic Machinery تدریک 628 دستگاه تزریق پلاستیک به BYD Automobile، رقیب اصلی تسلا داد

شرکت Tederic Machinery . این ماشین‌ها با نیروی گیره در محدوده 85 تا 1920 تن، همگی تا پایان سال 2022 به ده کارخانه از سیزده کارخانه تولید BYD از جمله شنژن، شانوی، شیان، چانگشا، هفی، فوژو، ژنگژو، چانگژو و جینان تحویل داده شدند. .

تکنولوژی ماشین انتخاب شده وابسته به کاربرد است، با 450 دستگاه تمام الکتریکی NEO·E برای تولید قطعات درجه نوری مانند روشنایی از طریق میله های پرتو، میله های چراغ جلو و لنزهای دیواره ضخیم.

103 دستگاه NEO·H برای قطعات تزئینی داخلی و خارجی.

شرکت خورشید دریای شرق نمایندگی شرکت تدریک در ایران را برعهده دارد

15 دستگاه NEO·Ms چند ماده ای دو صفحه ای با واحدهای تزریق مخالف

و 60 دستگاه NEO·Mv چند ماده ای دو صفحه ای با صفحه دوار عمودی برای قطعات تزئینی داخلی.

پس از مطالعه‌ای طولانی و دقیق در مورد تامین‌کنندگان احتمالی ماشین‌آلات قالب‌گیری تزریقی، BYD تدریک را انتخاب کرد زیرا ماشین‌آلات آنها بهترین ترکیبی از قابلیت، عملکرد و ارزش فناوری را نشان می‌داد. و مهمتر از همه، همچنین واضح بود که Tederic ظرفیت صنعتی و انعطاف‌پذیری تولید برای پردازش این سفارش ماشین بزرگ را در بازه زمانی درخواستی دارد.

تدریک سرمایه‌گذاری زیادی در توسعه راه‌حل‌های قالب‌گیری تکنولوژیکی پیشرفته انجام داده است و یکی از معدود تولیدکنندگانی بود که می‌توانست طیف کاملی از فناوری‌های ماشین‌های قالب‌گیری تزریقی را به BYD ارائه دهد، به ویژه در عرصه چند ماده. شاهد دیگر این تعهد به نوآوری، NEO.Mv2800 است که اخیراً معرفی شده است این دستگاه بزرگترین دستگاه تزریق پلاستیک چند ماده ای از این نوع در چین به حساب می آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *