جشن 100 سالگی آربورگ Arburg – خبرگزاری پپنا (پلیمر و بسته‌بندی)

جشن 100 سالگی آربورگ Arburg

یک قرن، فوریه 2023، آربورگ مناسبت “100 سالگی شرکت خانواده هل” را جشن گرفت.

مهمانان منطقه ای، مشتریان آلمانی و بین المللی و سایر همکارانی که از نزدیک در داستان موفقیت آربورگ دخیل بودند به این رویداد در لوسبورگ دعوت شدند.

جشن ها در روزهای سالگرد ادامه خواهند داشت، همچنین جشنی از 8 تا 11 مارس در لوسبورگ برنامه ریزی شده است. امروز هم مثل اون موقع سه شریک مدیریت شرکت، جولیان هل، رناته کینات و مایکل هل، شب را با یک جلسه پرسش و پاسخ سرگرم کننده آغاز کردند و به شیوه ای بسیار معتبر و شخصی تمام چیزهایی را که آربورگ را برای یک قرن به آن چیزی تبدیل کرده است، توضیح دادند.

مسیری که برای 100 سال آینده طی می کند.

جولیان هل از اینکه چگونه پدربزرگ و مادربزرگش آرتور و ماریا هل شجاعانه شرکت را در سال 1923 تأسیس کردند و اینکه چگونه پدرش یوگن و عموی او کارل هل نقش کلیدی در شکل دادن به موفقیت آن داشتند و Arburg را به یکی از تولیدکنندگان پیشرو در ماشین آلات پردازش پلاستیک در جهان تبدیل کردند، گفت.

Übersicht, Michael Hehl, Britt Hehl

 Renate Keinath در مورد اهمیت استقلال، کارکنان پویا، قدرت نوآورانه و قابلیت اطمینان برای شرکت خانوادگی صحبت کرد. او توضیح داد که چگونه آربورگ همیشه مسیر خود را پیموده است، تجارت جهانی انجام می‌داد و محلی عمل می‌کرد و مسئولیت مردم و حفاظت از محیط‌زیست را در آن زمان و اکنون بر عهده گرفت.

مایکل هل بر نیاز آربورگ برای تغییر به منظور وفادار ماندن به خود و در عین حال حفظ ویژگی‌های اساسی مثبت و شخصیت‌ساز یک شرکت خانوادگی تأکید کرد

سفری در زمان مروری بر 100 سال موفقیت در دو صفحه نمایش ال ای دی 45 در 4.5 متر ارائه شد. 400 تا 500 مهمان به سفری هیجان انگیز در طول زمان برده شدند که با نقاط عطف Arburg و تصاویری از رویدادهای مختلف از گذشته در هم آمیخته شده بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *