خبرگزاری پلیمر و بسته بندی – پپنا (www.ppna.ir):
نمایشگاه گرین پلاست GreenPlast 2025 قرار است رویداد کلیدی سال برای کسانی باشد که بر آینده پایدار پلاستیک متمرکز هستند
از 27 تا 30 می 2025- 6 تا 9 خرداد 1404 – میلان میزبان یک نمایشگاه-کنفرانس غیرقابل از دست دادن خواهد بود، که فرصتی منحصر به فرد برای کشف فناوری های پیشرفته، تعامل با کارشناسان بین المللی و بررسی روندهای تغییر شکل صنعت را ارائه می دهد.
با وجود چالش های جهانی فعلی، GreenPlast 2025 نقش خود را به عنوان معیاری برای صنعت پلاستیک پایدار تقویت می کند. تعداد ثبت نام و فضای نمایشگاهی فروخته شده با نمایشگاه 2022 برابری می کند.
تا به امروز، بیش از 100 غرفهدار ثبتنام کردهاند و مساحت خالص نمایشگاه به 4000 متر مربع رسیده است. این نشان دهنده علاقه و حمایت پایدار این بخش است
. Promaplast، شرکت برگزارکننده این رویدادPromaplast مفتخر است که GreenPlast 2025 موقعیت خود را به عنوان یک رویداد مرجع برای صنعت پلاستیک پایدار تثبیت کند.
ماریو مگیانی، مدیرعامل پروماپلاست، اظهار داشت: این نقطه عطف نتیجه تعهد بیوقفه و توانایی پیشبینی نیازهای یک بازار دائماً در حال تحول است.
تبلیغات GreenPlast 2025 در حال حاضر در حال انجام است. تیم Promaplast به طور فعال در رویدادهای مهم صنعت، از جمله: Mecspe (بولونیا، 5-7 مارس
. Plastimagen مکزیکو سیتی، 11-14 مارس
Plastico Brasil سائوپائولو، 24-28 مارس
PRSE آمستردام، 1-2 آوریل
Chinaplas شنژن، 15-18 آوریل
SPS پارما، 13-15 مه
علاوه بر این، به لطف همکاری با ITA (آژانس تجاری ایتالیا)، هیئتهایی از خریداران برتر از خاورمیانه، شمال آفریقا، اروپای مرکزی شرقی و بالکان تشکیل شده است. هدف این تلاش جذب مخاطب بین المللی با کیفیت بالا، تقویت شبکه و ایجاد فرصت های تجاری جدید است. در همین حال، این سازمان در حال نهایی کردن انتخاب سخنرانان برجسته برای کنفرانس شکل دادن به آینده ای پایدار برای پلاستیک است که در کنار نمایشگاه برگزار می شود. سخنرانان شامل تولیدکنندگان ماشینآلات، پردازندهها، تولیدکنندگان مواد خام، اساتید دانشگاه و سازمانهای غیردولتی خواهند بود که آخرین بهروزرسانیها را در مورد پایداری، قانونگذاری، نوآوری تولید و فناوری ارائه میکنند. GreenPlast 2025 تنها یک نمایشگاه-کنفرانس نیست، بلکه مکانی خواهد بود که آینده پلاستیک های پایدار در آن شکل می گیرد این رویداد از طریق غرفههای نمایشگاهی، بحثها و میزهای گرد، شرکتها و متخصصان را برای اتخاذ مسیرهای سبزتر ترغیب میکند و چالشهای انتقال زیستمحیطی را به فرصت تبدیل میکند.
