اولین کلاهک از جنس پت متصل شده به بطری PETدر امریکا در حال تولید است – خبرگزاری پپنا (پلیمر و بسته‌بندی)

اولین کلاهک از جنس پت متصل شده به بطری PETدر امریکا در حال تولید است

خبرگزاری پلیمر و بسته بندی – پپنا (www.ppna.ir):

کمپانی Origin Materials مستقر در کالیفرنیا، طراحی کلاهک متصل را “ساده، هوشمندانه و کاربرپسند” می نامد. چه چیزی می تواند برای بازیافت PET بهتر از کلاهک بسته شده باشد؟

یک درپوش از همان پلیمر بطری. این کاری است که Origin Materials انجام داده است.

این شرکت فن‌آوری در مأموریتی برای ایجاد امکان گذار به مواد پایدار در جهان، اعلام کرد که اولین کلاه‌های پت متصل شده در نوع خود را طراحی و تولید می‌کند.

کلاهک نوآورانه بسته‌بندی 100% PET را قادر می‌سازد تا چرخش بازیافت را برای بازیافت‌شده‌ترین پلیمر جهان بهبود بخشد.

قوانین اتحادیه اروپا اکنون الزام می کند که درب ها به بطری ها متصل بمانند – و Origin تنها شرکتی است که این کار را با پلاستیک PET قابل بازیافت انجام می دهد. جان بیسل، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت Origin می گوید: «دستورالعمل پلاستیک یکبار مصرف اتحادیه اروپا، که این اواخر اجرایی شد، الزام می کند که درب ها به بطری ها در سراسر اتحادیه اروپا متصل بمانند.

نوآوری‌های کلاهک PET ما برای آن محیط نظارتی – و صادقانه بگویم هر محیطی کاملاً مناسب است. ما انتظار داریم که بسیاری از مناطق دیگر نیز به تبعیت از اتحادیه اروپا، الزامات سقف نوشیدنی متصل به خود را معرفی کنند. با فناوری و سیستم‌های تولید کلاهک پت، ما در موقعیت بسیار خوبی برای رسیدگی به یک بازار 65 میلیارد دلاری کلاهک و بسته‌بندی هستیم

بیسل می‌گوید: «اگر می‌خواهید درب‌ها را به بطری‌ها متصل کنید، کار منطقی این است که درپوش و بطری را از یک ماده بسازید: PET». در غیر این صورت، مراکز بازیافت با مشکل جداسازی درپوش های پلی اتیلن با چگالی بالا یا پلی پروپیلن از بطری های PET مواجه هستند

با راه حل ما، درب ها و بطری ها را می توان به راحتی و بدون نیاز به جداسازی با هم بازیافت کرد. این یک پیشرفت واقعی برای اقتصاد دایره ای است زیرا خلوص را افزایش می‌دهد و پلاستیک PET ارزشمند و با کارایی بالا را در حلقه نگه می‌دارد.

درپوش PET متصل شده بطری Origin ، سبک ترین کلاه نوشابه گازدار جهان است. طراحی هوشمندانه درپوش را در جای خود قفل می کند. درپوش‌های PET Origin را می‌توان با هر نوع PET، اعم از PET نچرال، PET بازیافتی (rPET)، یا PET مبتنی بر زیستی، ساخت.

 بیسل گفت: “طراحی درپوش متصل به ثبت اختراع ما ساده، هوشمندانه و کاربرپسند است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *