آیا تاکنون فکر کرده‌اید که چرا برخی افراد در زندگی مالی و اقتصادی خود بسیار موفق عمل می‌کنند و بسیاری از افراد حتی با در اختیار داشتن سرمایه کافی همواره شکست می‌خورند. دلیل بسیار روشن است «استراتژی پول‌سازی».

مدیران مقتدر در هنگام برقراری ارتباط با کارمندان، بسیار با احساس صحبت کرده به طوری که گفته هایشان تا حد زیادی الهام بخش بوده و به کارمندان کمک می‌کند تا به خواسته‌های خود که حتی گاه بیش از تصوراتشان است، دست یابند. ارتباط برقرارکنندگان خبره، قصد خاصی از برقراری چنین نوع رابطه احساسی دارند و نکات مهمی را به‌منظور انتقال گفته‌های تاثیرگذار خود به‌کار می‌گیرند، بهتر است شما هم این رموز را در ارتباطات با دیگران به‌کار ببرید تا شاهد ارتقای شغلی و تاثیر شگفت‌انگیز در حرفه خود نیز باشید.

جیم آدکینسون، حسابدار شرکتی در اورلاندو است که برای کار کردن با مشتریان خود قواعد خاصی دارد و آنها را غربال می‌کند. اگر یک مشتری عادت داشته باشد دائما به توصیه‌های او توجه نکند یا سر و کله زدن با او کسل‌کننده باشد، او را برای همیشه کنار می‌گذارد.

از زمانی که کسب‌وکار خدماتی خود را شروع کردیم، اعتبار خوبی به دست آورده‌ایم. کارهای خود را به خوبی انجام می‌دهیم و در آنها از مواد اولیه باکیفیت استفاده می‌کنیم.

موفق بودن اغلب به اين معني است كه از كساني كه به اهداف خود رسيده‌اند بياموزيم. برای هر کارآف رین، داشتن الگو و راهنما یک شانس و موفقیت عالی محسوب می‌شود اما همه به يك منتور دسترسي ندارند. اگر شما هنوز راهنماي کسب‌وکار شخصی خود را پیدا نکرده‌اید در این مقاله 20 نکته کاربردی از کارآفرینان جوان و الهام‌بخش برای شما ارائه شده است كه به شما براي شروع كمك می‌كند.

بیشترِ کارآفرینان سال‌ها کار کرده‌اند تا به موفقیتی رسیده‌اند که امروز دارند. آیا از خود می‌پرسید چگونه شما هم می‌توانید این کار را انجام دهید؟ درباره‌ی تجربه‌ها، اشتباهات و ویژگی‌های شخصیتی مهم آن کارآفرینان مطالعه کنید تا با تقلید از آن‌ها راه رسیدن به موفقیت خود را به طرز چشمگیری کوتاه‌تر کنید. برای شروع آماده‌اید؟ این هم ۷ رازی که من برای موفقیت هر کارآفرینی حیاتی می‌دانم.

متفاوت بودن از رقبا، تضمینی برای موفقیت شما نیست. این به خودی خود و به تنهایی اهمیت ندارد. یک مدل کسب و کار باید علاوه بر تمایز با رقبا، مشخصات دیگری نیز داشته باشد.

متفاوت بودن از رقبا، تضمینی برای موفقیت شما نیست. این به خودی خود و به تنهایی اهمیت ندارد. یک مدل کسب و کار باید علاوه بر تمایز با رقبا، مشخصات دیگری نیز داشته باشد.

کشورهای اسکاندیناوی با وجود داشتن شرکت‌های نوپای متعدد، همچنان در تلاشند تا سطح کارآفرینان، شرکت‌های تازه‌تاسیس و نوآوری‌های خود را در راستای تشکیلات و شرکت‌های بزرگ جهانی ارتقا دهند.

اکثر ثروتمندان در نقاط خاص رفتار های شبیه به هم و مشترکی را نشان می دهند و ویژگی های مشترکی در اخلاق آن ها وجود دارد که در به دست آوردن ثروت آن ها کمک می کند.

Go to top