تجربه شادی در محل کار خیلی راحت نیست. اما هر کاری روشی دارد. اگر قوانین شاد بودن را بدانید به راحتی می توانید در کنار کار و کسب درآمد، شاد و سرحال هم باشید.

جنتلمن‌ها را شاید بیشتردر فیلم‌های کلاسیک دیده‌اید یا در رمان‌های قدیمی وصفشان را خوانده‌اید؛ مردانی مودب، جذاب و مبادی آداب که انگار تمام حرکاتشان، ریتم، ویژگی‌های خاص و حساب و کتاب دقیق دارند؛ آنها چه در اتاق نشیمن خانه‌شان باشند چه در یک ‌مهمانی رسمی، رفتارشان دلپذیر، متعادل و سبکشان منحصربه‌فرد است.

 

وضعیت‌های اجتماعی حرفه‌ای می‌توانند معذب‌کننده باشند. و متاسفانه، بسیاری از آدم‌ها کارشان به مضحکه شدن می‌کشد چون نمی‌دانند که قواعد آداب معاشرت در کسب‌وکار با قواعد حاکم بر موقعیت‌های دیگر متفاوت است.

برای معرفی یک برند از طریق اینترنت باید از قبل فکر و برنامه‌ریزی کنید چون تصویری که از همان ابتدا در ذهن مشتریان شکل می‌گیرد به سختی قابل تغییر است.

فرقی نمی کند که مدیر باشید یا یک کارمند ساده، هفت توصیه زیر به شما کمک می کنند که در محیط کار بهره وری بیشتری داشته باشید. برخی از رفتارهای شغلی می‏توانند نقش تعیین کننده ای در میزان موفقیت و یا ناکامی شما ایفا کنند و تفاوتی هم نمی‏ کند که مدیر یک کسب و کار و یا کارمند آن باشید. وبسایت اقتصادی بیزنس اینسایدر با در نظر گرفتن نتایج یک تحقیق که در مجله انجمن روانشناسی آمریکا به چاپ رسیده گزارش داده افرادی که بهره وری کاری آن ها بالاتر است معمولا عادت دارند که فعالیت های زیر را پیش از ظهر یعنی ساعت ۱۲ انجام بدهند:

گاهی شده یک فیلم با زبان اصلی می‌بینیم و شاید یک کلمه از حرف‌هایی که بازیگران می‌زنند را نمی‌فهمیم اما اگر بگویند فیلم را تعریف کن طوری تعریف می‌کنیم که انگار نه انگار فیلم به زبان اصلی بوده است. ارتباط انسان‌ها ۳۰ درصد کلامی و ۷۰ درصد غیرکلامی است، یعنی انسان‌ها بدون استفاده از واژه‌ها می‌توانند با هم ارتباط داشته باشند.

برخلاف بسیاری از افرادی که  کارهای خود را در نیمه های شب انجام می دهند، برخی از لحاظ بیولوژیکی به گونه ای هستند که صبح زود از بیشترین میزان کارایی برخوردارند. این افراد موفق به انجام کارهای بیشتری در ساعات اولیه روز می شوند.

 

در این بخش 10 توصیه برای شروع یک روز کاری فوق‌العاده در اختیارتان قرار می‌گیرد.

Go to top