رنگ پلاست نماینده شرکت لونافام

شرکت چندملیتی بریتانیایی-هلندی یونیلیورکه مالک شمار زیادی از نام‌های تجاری بین‌المللی در زمینه مواد غذایی، نوشیدنی‌ها، محصولات مراقبت‌های بهداشتی، شوینده‌ها و لوازم آرایشی بهداشتی است، قصد دارد با هدف کاهش آلودگی پلاستیک روش بسته‌بندی خود را تغییر دهد.

 تغییر در روش بسته‌بندی های پلاستیکی Unilever

پایگاه خبری پلیمر و بسته بندی - پپنا (www.ppna.ir):

شرکت چندملیتی بریتانیایی-هلندی یونیلیورکه مالک شمار زیادی از نام‌های تجاری بین‌المللی در زمینه مواد غذایی، نوشیدنی‌ها، محصولات مراقبت‌های بهداشتی، شوینده‌ها و لوازم آرایشی بهداشتی است، قصد دارد با هدف کاهش آلودگی پلاستیک روش بسته‌بندی خود را تغییر دهد.

به گزارش پپنا به نقل از ریسایکل نیوز، این شرکت اهدافی را برای خود در نظر گرفته و قصد دارد تا سال 2025 آن‌ها را اجرایی کند. هدف اول شرکت یونیلیور کاهش استفاده از پلاستیک خام برای بسته‌بندی و استفاده از پلاستیک بازیافتی و هدف دوم آن کمک به جمع‌آوری و پردازش پلاستیک‌های بازیافتی است.

 

مدیر اجرایی این شرکت اظهار کرد: برای دستیابی به هدف اول از روش‌های جدید تجاری مانند استفاده مجدد و پر کردن بسته‌بندی اولیه استفاده خواهیم کرد. در این مسیر به طور قطعی از پلاستیک‌های بازیافتی استفاده خواهد شد.

 

برنامه‌ریزی برای هدف دوم نیز نظارت بر جمع‌آوری و بازیافت حدود 600 هزار تن پلاستیک سالانه تا سال 2025 خواهد بود. این مورد نیز با سرمایه‌گذاری، مشارکت و بهبود ساختار مدیریت ضایعات در بسیاری از کشورهای تحت نظر این شرکت، امکان‌پذیر خواهد بود.

 

یونیلیور پیش از این نیز متعهد شده بود که تا سال 2025 تمام بسته بندی‌های پلاستیکی خود را قابل استفاده مجدد، قابل بازیافت یا کمپوست تولید کند و حداقل از 25 درصد پلاستیک بازیافت شده در بسته‌بندی محصولات خود استفاده نماید.

 

همچنین این شرکت یکی از 27 شرکتی بود، که در ماه ژوئن به درخواست فراخوان سازمان ملل متحد برای افزایش تلاش‌های پایدار، برای کاهش انتشار آلاینده‌ها و تعیین اهداف دانش محور برای مقابله با افزایش درجه حرارت جهانی پاسخ داد.

 

ماه گذشته‌، یونیلیور اظهار کرد: کارخانه‌ها، دفاتر، تسهیلات تحقیق و توسعه، مراکز داده، انبارها و مراکز توزیع این شرکت در پنج قاره از 100 درصد برق تجدید پذیر استفاده می‌کنند.

 

مشتریان یونیلیور نیز به تلاش‌های این شرکت در مسئولیت‌پذیری در برابر محیط‌زیست اهمیت می‌دهند. این شرکت در سال 2018 گزارش داد که برچسب‌های "زندگی پایدار" خود 46 درصد سریع‌تر از بقیه موارد تولیدی رشد کرده است. امسال نیز چهارمین سال متوالی رشد محصولات با این برچسب‌هاست.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Go to top