پایه و اساس این نمایشگاه درست است

 

پایگاه خبری پپنا (www.ppna.ir): آذر ماه ۱۵ سال پیش به دستور نعمت زاده با مشارکت گسترده فعالان صنایع بالادستی پتروشیمی و صنایع پلاستیک اولین دوره نمایشگاه ایران پلاست برگزار شد.

۷۱ شرکت خارجی از ۱۸ کشور و ۲۲۳ شرکت داخلی از نمایشگاه استقبال کردند تا اولین دوره ایران پلاست گامی مهم و موثر در پیشرفت صنایع پلاستیک کشور باشد.

آن روزها دو فرد میانسال متخصص در امور نمایشگاهی (چنگیز حزین و شهلا کمیلی) مسوول نمایشگاه ایران پلاست شدند و تا روی کار آمدن دولت احمدی نژاد همه کاره این نمایشگاه بودند. کسانی که تا همین دوره گذشته نقش موثری در برپایی این نمایشگاه داشتند و در این دوره نیز، دوره یازدهم نمایشگاه ایران پلاست، مشاوره هایی (هر چند کمتر از گذشته) به شرکت ملی صنایع پتروشیمی می دهند.

شهلا کمیلی وقتی می شنود امسال مراحل ثبت نام نمایشگاه در جو آرامی پیش می رود، می گوید: خدا رو شکر. نمایشگاه ایران پلاست بر پایه و اساس درستی استوار شده و برگزار کننده نمایشگاه هر دوره روی همین بنا فعالیت خود را آغاز می کند.

شهلا کمیلی در خصوص نماد و لوگوی نمایشگاه ایران پلاست که شبیه کاکتوس است می گوید: این ها حلقه های پلیمری هستند که تبدیل به نماد ایران پلاست شد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Go to top